-
KARTA MIEJSKA NA I SEMESTR 2025/2026
-
ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2025/2026
-
Sekretariat - obsługa interesantów okres wakacyjny PON-PT godz. 8.00-14.00
-
Zakończenie roku szkolnego 2024/2025 - 27 czerwca 2025 r. (piątek) godz. 9.00
-
2 maja 2025 r. piątek SEKRETARIAT NIECZYNNY
Z życia szkoły...
KONKURS PLASTYCZNY "JESTEM PRZECIW !"
KONKURS PLASTYCZNY "JESTEM PRZECIW !"
W dniach 01.12-15.12.2020 r w Publicznej Szkole Podstawowej nr 19 organizowany jest konkurs plastyczny "JESTEM PRZECIW"
Z czym się nie zgadzasz? co chciałbyś zmienić?
Przedstaw to na papierze i odeślij w formie zdjęcia na skrzynkę mailową opiekuna konkursu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Konkurs dedykowany jest dla uczniów klas VI-VIII.
Termin nadsyłania prac: 15.12.2020 r.
Rozstrzygnięcie konkursu: 22.12.2020 r.
Dla każdego uczestnika konkursu dyplom i słodka niespodzianka
REGULAMIN KONKURSU PLASTYCZNEGO "JESTEM PRZECIW"
1. WARUNKI UCZESTNICTWA :
• Uczestnikiem konkursu może zostać każdy uczeń klas 6 – 8 naszej szkoły.
• Nadesłane prace muszą być wykonane samodzielnie.
• Prace konkursowe powinny być podpisane przez autora wg wzoru: imię i nazwisko, klasa.
2. CELE KONKURSU:
• rozwijanie wyobraźni;
• rozwijanie wrażliwości estetycznej;
• inspiracja do poszukiwania nowych form plastycznych;
• stworzenie uczniom możliwości prezentacji własnych dokonań twórczych;
• umożliwienie przedstawienia własnych przekonań, uczuć, emocji w formie plastycznej.
3. ORGANIZATOR:
• Pedagog resocjalizacyjny : mgr Olga Szczepańska
4. ZADANIE KONKURSOWE:
Pracę plastyczną wykonujemy dowolną techniką np. rysunek, malarstwo, wydzieranka itp
Rozmiar pracy: A4-A3
5. TERMIN I WARUNKI WYSŁANIA PRAC:
Sfotografowane prace należy wysyłać na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. w terminie do 15 grudnia 2020 r.
6. OCENA PRAC I ZASADY PRZYZNAWANIA NAGRÓD:
• O wyłonieniu zwycięzców konkursu zdecyduje Komisja Konkursowa.
• Prace oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:
- oryginalność pomysłu,
- estetyka wykonania,
- stopień trudności wybranej techniki plastycznej.
• Organizator przewiduje dyplomy oraz słodki poczęstunek dla uczestników.
• Lista zwycięzców zostanie zamieszczona na stronie internetowej szkoły oraz Facebooku szkolnym 22 grudnia 2020 roku.
Udział w konkursie jest jednoznacznym wyrażeniem zgody na umieszczenie zdjęć prac oraz informacji o wygranej na stronie internetowej szkoły oraz Facebooku.
Program „Dove Self-Esteem – Budowanie pozytywnej samooceny”
W bieżącym roku szkolnym uczniowie klas VI-VIII biorą udział w Programie „Dove Self-Esteem – Budowanie pozytywnej samooceny”, prowadzonym przez p. Olgę Szczepańską.
Projekt realizowany przez uczniów naszej szkoły ma na celu podniesienie pewności siebie nastolatków/uczniów. Wierzymy, że wszyscy młodzi ludzie zasługują na to, żeby w pełni móc rozwijać swój potencjał. Jednak niska samoocena własnego ciała i lęk dotyczący wizerunku często powstrzymują nastolatków przed uwolnieniem w pełni ich potencjału, wpływając na ich zdrowie, relacje a nawet wyniki w nauce. Celem programu jest wspieranie dzieci i młodzieży w budowaniu pozytywnej samooceny oraz przekonania o własnej wartości – rozumianej jako pewność siebie i swoich umiejętności.
Projekt edukacyjno - społeczny "To(działa)MY!)
W tym roku szkolnym nasza szkoła przystąpiła do Projektu edukacyjno-społecznego „To(działa)MY!”. W projekcie tym biorą udział uczniowie klasy 7b, pod przewodnictwem p. Olgi Szczepańskiej.
Projekt ten jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę podejmowania inicjatyw, które mają na celu inspirowanie dzieci i młodzież do działania wykraczającego poza ramy tradycyjnej edukacji. Jest szansą dla uczniów na rozwijanie umiejętności i kompetencji niezbędnych we współczesnym świecie. Tworzy dla młodych ludzi przestrzeń do działania w obszarach, które są dla nich ważne i interesujące.
Cele projektu to:
- kształtowanie postawy zaangażowania społecznego wśród dzieci i młodzieży,
- zwrócenie uwagi młodego pokolenia na potrzeby swojego najbliższego otoczenia,
- budowanie świadomości młodych ludzi w obszarach związanych z ekologią, zdrowiem i edukacją.